Hej och hå!

Hejsan hoppsan :) Nu kände jag att det var dags att skriva igen , och jag måste la också annars blir jag la slagen av Mu :O Men det kan vara lite kul också :) men idag har jag inte gjort så mkt bara praon (ica) lame jag vet ! haha. Men sen har det bara vart till stallet och sen hem till patrik för att kolla på Thailands resor :O fast jag ångrade mig för allt blev så krångligt så jag skiter i att åka med. Plus att mamma inte var helt hundra på att jag fick så var det bara jobbigt. :P Förutom det här så har jag bara vart allmänt grinig på en viss person. Vi kan kalla personen RÖV i den här bloggen :) men RÖVEN har bara vart så jävla stöd och dryg och ååhhh skit samma! haha.
men nu ska jag sova, natti natti /BU!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad hette röven ?

2009-11-12 @ 15:59:17
URL: http://jjjaniina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0